Vulkaniseerimisaine
Kõrgtugev vulkaniseerimisaine
VULKANISEERIMISAINE 235ML
Register now and access more than 125,000 products
Väljavõte: § 36 Saksamaa liikluslubade väljastamise eeskirjad (StVZO) õhkrehvide rehvikahjustuste hindamise ja parandamise juhised, 8. veebruar 2001
Kombineeritud remondikomplektid
- Prandatav osa, mis sisaldab aukude täitmist ja paranduspaika.
3. Üldnõuded
3.1 Kõik rehvid tuleb enne remonditöid veljelt eemaldada, et hinnata kahjustusi ja teostada remont. Erandiks on need rehvid, millel on selgelt vaid rehvi väliskahjustused.
3.4 Kahjustatud ala tuleb sobiva tööriistaga nähtavaks teha ja puhastada.
3.5 Avariiremondivarustusega töödeldud rehvikahjustusi ei saa parandada.
3.6 Vooliku paigaldamine ilma rehvi kahjustusi kõrvaldamata ei ole lubatud.
4. Remonditööde teostamine
Standardina on kahjustatud kanal täidetud toorkummiga, mis vulkaniseeritakse kuuma või sooja vulkaniseerimise teel. Seejärel paigutatakse rehvi paranduspaik. Eelvulkaniseeritud kummidetaili saab kasutada koos paranduspaigaga, et parandada veerepinna õmbluskahjustusest tekkinud torkeauke.
Kohaldub järgmine:
Mootorrattarehvid
Mootorrattarehvidel on lubatud kuni 6 mm vigastatud alade torkeparandus kombineeritud remondiseadmetega. Mootorrattarehvidel ei ole rehviparandus lubatud mujal kui veerepinnal.
Rehvid sõiduautodel ja haagistel
Veerepindadel on torkekohti lubatud parandada kuni 6 mm kahjustuste korral, kasutades kombineeritud remondiseadmeid. Kummiga parandamine on randi piirkonnas lubatud ainult juhul, kui tugevdusmaterjal ei ole kahjustatud.
C-tüüpi rehvid ja rehvid kandevõimega < 122 tarbesõidukitel ja nende haagistel
Veerepindadel on torkekohti lubatud parandada kuni 6 mm kahjustuste korral, kasutades kombineeritud remondiseadmeid. Kummiga parandamine on randi piirkonnas lubatud ainult juhul, kui tugevdusmaterjal ei ole kahjustatud.
Tarbesõidukite ja nende haagiste rehvid kandevõimega ≥ 122
Veerepindadel on torkekohti lubatud parandada kuni 10 mm kahjustuste korral, kasutades kombineeritud remondiseadmeid. Kummiparandused on lubatud ainult siis, kui tugevdusmaterjalid (karkass või kihi ots) ei ole kahjustatud.
Kasutusjuhised on soovituslikud vastavalt korraldatud katsetele ja meie kogemustele; korraldage enne igat kasutust oma katsed. Kasutusvaldkondade suurest arvust ning erinevatest hoiu- ja töötlemistingimustest tulenevalt ei võta me vastutust tulemuste eest konkreetses kasutuskohas. Kuigi meie tasuta klienditeenindus pakub tehnilist teavet või toimib nõustamisteenusena, ei võta see teenus endale mingit vastutust, välja arvatud juhul, kui antud nõuanne või teave kuulub meie kindlaksmääratud, lepinguga kokkulepitud teenuse mahtu või kui nõustaja tegutses tahtlikult. Tagame oma toodete püsiva kvaliteedi. Jätame omale õiguse teha tehnilisi muudatusi ja toodet edasi arendada.
Enne kasutamist loksutada. Kandke paranduskohale õhuke kiht lahust ja laske sellel kuivada. Paigaldage paigad vastavalt eri remondisüsteemide paigaldusjuhistele. Sulgege anum pärast kasutamist tihedalt.
- Eemaldage ja märgistage lõikekanal.
- Keredetaili valimiseks mõõtke kahjustatud piirkond. Puurige lõikekanal välja suunaga seest väljaspoole.
- Lihvige ilma survet avaldamata (eemaldage kõik servad). Maksimaalne kiirus: 5 000 pööret minutis.
- Eemaldage lihvimistolm tolmuimejaga.
- Lisage lõikekanalisse tilk lahustit. Kandke lahus karestatud pinnale. Laske lahusel 5 minutit kuivada.
- Eemaldage kaitse ilma nähtavat pinda puudutamata.
- Tõmmake sond väljastpoolt välja, kuni parandusketas on rehvi siseküljel ühetasane.
- Rullige lahti, alustades keskelt.
- Pärast uuesti paigaldamist ja pumpamist lõigake see ära (ilma seda tõmbamata).
Keemiline alus | Nafta |
Värv | Beež |
Tihedus | 0.74 g/cm³ |
Tiheduse tingimused | temperatuuril 15 °C |
Konteiner | Purk |
Sisukord | 235 ml |
Säilivusaeg alates tootmisest | 12 Monate(month) |
Valige RAL-i värvi väärtus
PIDAGE MEELES! Ekraanil kuvatav värv erineb tegelikust värvist!