Tere tulemast Würth AS lehele Müük ainult lepingulistele koostööpartneritele
Rehviparandussüsteem Pneusil
Rehviparandussüsteem Pneusil - 1
Rehviparandussüsteem Pneusil - 2

Pildid on vaid näited. Valige allolevast tabelist üksikud artiklid, et leida üksikasjalikku teavet, rohkem pilte ja dokumente.

Rehviparandussüsteem Pneusil

Kiire ja lihtne remont tähendab, et rehvi saab kohe uuesti kasutada

Lugege artikli kirjeldust

3 toodet saadaval

Hinnad kuvatakse klientidele pärast sisselogimist

Müük ainult lepingulistele koostööpartneritele

Register now and access more than 125,000 products

Otsingutulemused

Müük ainult lepingulistele koostööpartneritele

Register now and access more than 125,000 products

Helistage klienditeenindusele: +372 5251 222

Hinnad kuvatakse klientidele pärast sisselogimist

  • Seenekujuline parandusüksus, mis sobib radiaal- ja diagonaalrehvidele torudega või ilma (tubeless)

  • Saab kasutada kuni, sealhulgas kaasa arvatud, kiirusekoodini "V" (kuni 240 km/h)

  • Remondiüksusi töödeldakse ülitugeva vulkaniseeriva tsemendiga

  • Ainuüksi seestpoolt tehtav remont tagab maksimaalse kvaliteedi, töökindluse ja ohutuse
Märkus

Tühja rehviga sõitmise jätkamine kuni sõiduki täieliku seiskumiseni võib rehvi konstruktsiooni oluliselt kahjustada. Ainult siserehvi spetsialistide kontrollimine võimaldab hinnata, kas rehvi on võimalik parandada ja kui saab, siis millise remondisüsteemiga. Seetõttu tuleb rehv alati veljelt eemaldada – sellest sõltub ohutus!

Vastavalt Saksamaa maanteesõidukite registreerimismääruse (StVZO) 8. veebruari 2001. aasta juhendile õhkrehvide rehvikahjustuste hindamise ja parandamise kohta § 36 tuleb iga rehv enne parandamist veljelt eemaldada, et kahjustusi saaks analüüsida ja remont tehtud.