Tere tulemast Würth AS lehele Müük ainult lepingulistele koostööpartneritele
Vulkaniseerimisaine
Vulkaniseerimisaine - 1
Vulkaniseerimisaine - 2

Valige allolevast tabelist üksikud artiklid, et leida üksikasjalikku teavet, rohkem pilte ja dokumente.

Vulkaniseerimisaine

Kõrgtugev. Isevulkaniseeruvatele parandussüsteemidele rehvide ja voolikute parandamiseks.

Lugege artikli kirjeldust

1 versioon saadaval

Hinnad kuvatakse klientidele pärast sisselogimist

Müük ainult lepingulistele koostööpartneritele

Register now and access more than 125,000 products

Otsingutulemused

Müük ainult lepingulistele koostööpartneritele

Register now and access more than 125,000 products

Helistage klienditeenindusele: +372 5251 222

Hinnad kuvatakse klientidele pärast sisselogimist

Märkus

Väljavõte: § 36 Saksamaa liikluslubade väljastamise eeskirjad (StVZO) õhkrehvide rehvikahjustuste hindamise ja parandamise juhised, 8. veebruar 2001



Kombineeritud remondikomplektid


  • Prandatav osa, mis sisaldab aukude täitmist ja paranduspaika.

3. Üldnõuded


3.1 Kõik rehvid tuleb enne remonditöid veljelt eemaldada, et hinnata kahjustusi ja teostada remont. Erandiks on need rehvid, millel on selgelt vaid rehvi väliskahjustused.


3.4 Kahjustatud ala tuleb sobiva tööriistaga nähtavaks teha ja puhastada.


3.5 Avariiremondivarustusega töödeldud rehvikahjustusi ei saa parandada.


3.6 Vooliku paigaldamine ilma rehvi kahjustusi kõrvaldamata ei ole lubatud.


4. Remonditööde teostamine


Standardina on kahjustatud kanal täidetud toorkummiga, mis vulkaniseeritakse kuuma või sooja vulkaniseerimise teel. Seejärel paigutatakse rehvi paranduspaik. Eelvulkaniseeritud kummidetaili saab kasutada koos paranduspaigaga, et parandada veerepinna õmbluskahjustusest tekkinud torkeauke.



Kohaldub järgmine:



Mootorrattarehvid


Mootorrattarehvidel on lubatud kuni 6 mm vigastatud alade torkeparandus kombineeritud remondiseadmetega. Mootorrattarehvidel ei ole rehviparandus lubatud mujal kui veerepinnal.



Rehvid sõiduautodel ja haagistel


Veerepindadel on torkekohti lubatud parandada kuni 6 mm kahjustuste korral, kasutades kombineeritud remondiseadmeid. Kummiga parandamine on randi piirkonnas lubatud ainult juhul, kui tugevdusmaterjal ei ole kahjustatud.



C-tüüpi rehvid ja rehvid kandevõimega < 122 tarbesõidukitel ja nende haagistel


Veerepindadel on torkekohti lubatud parandada kuni 6 mm kahjustuste korral, kasutades kombineeritud remondiseadmeid. Kummiga parandamine on randi piirkonnas lubatud ainult juhul, kui tugevdusmaterjal ei ole kahjustatud.



Tarbesõidukite ja nende haagiste rehvid kandevõimega ≥ 122


Veerepindadel on torkekohti lubatud parandada kuni 10 mm kahjustuste korral, kasutades kombineeritud remondiseadmeid. Kummiparandused on lubatud ainult siis, kui tugevdusmaterjalid (karkass või kihi ots) ei ole kahjustatud.

Kasutusjuhised on soovituslikud vastavalt korraldatud katsetele ja meie kogemustele; korraldage enne igat kasutust oma katsed. Kasutusvaldkondade suurest arvust ning erinevatest hoiu- ja töötlemistingimustest tulenevalt ei võta me vastutust tulemuste eest konkreetses kasutuskohas. Kuigi meie tasuta klienditeenindus pakub tehnilist teavet või toimib nõustamisteenusena, ei võta see teenus endale mingit vastutust, välja arvatud juhul, kui antud nõuanne või teave kuulub meie kindlaksmääratud, lepinguga kokkulepitud teenuse mahtu või kui nõustaja tegutses tahtlikult. Tagame oma toodete püsiva kvaliteedi. Jätame omale õiguse teha tehnilisi muudatusi ja toodet edasi arendada.