Rehviparandussüsteem Pneusil
Pneusil
PNEUSIL PARANDUSLAPP WP3
PNEUSIL
Register now and access more than 125,000 products
- Seenekujuline parandusüksus, mis sobib radiaal- ja diagonaalrehvidele torudega või ilma (tubeless)
- Saab kasutada kuni, sealhulgas kaasa arvatud, kiirusekoodini "V" (kuni 240 km/h)
- Remondiüksusi töödeldakse ülitugeva vulkaniseeriva tsemendiga
- Ainuüksi seestpoolt tehtav remont tagab maksimaalse kvaliteedi, töökindluse ja ohutuse
Tühja rehviga sõitmise jätkamine kuni sõiduki täieliku seiskumiseni võib rehvi konstruktsiooni oluliselt kahjustada. Ainult siserehvi spetsialistide kontrollimine võimaldab hinnata, kas rehvi on võimalik parandada ja kui saab, siis millise remondisüsteemiga. Seetõttu tuleb rehv alati veljelt eemaldada – sellest sõltub ohutus!
Vastavalt Saksamaa maanteesõidukite registreerimismääruse (StVZO) 8. veebruari 2001. aasta juhendile õhkrehvide rehvikahjustuste hindamise ja parandamise kohta § 36 tuleb iga rehv enne parandamist veljelt eemaldada, et kahjustusi saaks analüüsida ja remont tehtud.
Andmelehed(X)
Parandab kuni 6 mm (auto) ja 10 mm (veoauto). Sobib ka tühjadele rehvidele.
Remondisõlme seenekuju võimaldab teostada kahjustatud ala professionaalset kahefaasilist remonti:
- "Seene" plaat on vulkaniseeritud siserehvile ja tagab seega absoluutse survetiheduse. Rehvirõhu langust ei toimu!
- Remondisõlme võll on vulkaniseeritud läbipääsukanalisse, vältides sellega mustuse, tolmu, soolase vee või muude ainete sattumist rehvi sisse ja korrosiooni tekitamist või "plaadi" lahtitulekut.
Max ava läbimõõt | 3 mm |
Võlli läbimõõt | 4 mm |
Ketta läbimõõt | 20 mm |
Valige RAL-i värvi väärtus
PIDAGE MEELES! Ekraanil kuvatav värv erineb tegelikust värvist!