CO2 lekketestri komplekt 2 osa süsteemi kohvris 4.4.1.
Lekketester 2-osaline, Sysko
CO2 LEKKE TESTER
SYSTEMKOFFER


Register now and access more than 125,000 products
Lihtne ja kiire kasutada
- Sobib kõikidele standardsetele radiaatori pistik-tüüpi kaeladele ja paisupaakidele
- Ei mingit aeganõudvat osade kokkupanekut
- Usaldusväärne diagnostika mõne minutiga, ilma et oleks vaja ühtegi osa eemaldada
- Ideaalne tavapäraste kontrollide ja klienditeenindustööde tegemiseks
- Ideaalne mootori kontrollimiseks kasutatud autode kaubanduses
Väiksemaid ning ainult kõrge põlemisrõhu (üle 30 bar) ja suure pinge korral tekkivaid lekkeid on lihtne leida
- Lekkeid, mis esinevad ainult vahelduvalt kõrgematel temperatuuridel, saab siiski tuvastada hiljem
- Optimaalne täiendus rõhutestile (umbes max ainult 1 bar)
Kasutatav vedelik on ohutu, happevaba ja mittesüttiv
- Lihtsasti kõrvaldatav
- Keskkonnaohutu
Oluline! CO2 lekketestri kasutamisel veenduge alati, et jahutusvedelikku ei tõmmataks sisse. Diiselmootor töötab väikese koormuse korral suure õhusisaldusega ja põlemisgaas sisaldab suures osas kasutamata õhku. Sellest tulenevalt enne CO2-lekkekatse läbiviimist rakendage diiselmootorile võimalikult suur koormus - tehke proovisõit või andke mitu korda järjest gaasi.
Kasutusjuhised on soovituslikud vastavalt korraldatud katesetele ja meie kogemustele; korraldage enne igat kasutust oma katsed. Kasutusvaldkondade suurest arvust ning erinevatest hoiu- ja töötlemistingimustest tulenevalt ei võta me vastutust tulemuste eest konkreetses kasutuskohas. Kuivõrd meie tasuta klienditeenindus pakub tehnilist teavet või annab nõu, ei vastuta me selle teenuse osutamisega seoses millegi eest, välja arvatud siis, kui antud nõuanne või teave jääb meie kindlaks määratud, lepingu alusel kokku lepitud teenuse kohaldamisalasse või kui nõuandja tegutses tahtlikult. Tagame oma toodete püsiva kvaliteedi. Jätame õiguse teha tehnilisi muudatusi ja toodet edasi arendada.
Andmelehed(X)
Võimaldab mõõta CO2 sisaldust, et varakult tuvastada lekkeid sõidukite põlemiskambri ja jahutussüsteemi vahel. Näiteks kui mootor kuumeneb üle, kahtlustatakse leket ja survetest (1 bar) ei anna usaldusväärset tulemust, silindripeas ja mootoriplokis kahtlustakse väikest mõra või tihendi kahjustumist.
Sisestage CO2 lekke tester jahuti või paisupaagi avasse ja imikuuli lükates kontrollige jahutussüsteemi õhupuhvris suurenenud CO2 sisaldust (= põlemisgaas). CO2 lekketestri keskmises kambris näitab sinise vedeliku värvuse roheliseks ja seejärel kollakamaks muutumine leket põlemiskambri ja jahutussüsteemi vahel. Lekketestrit võib kasutada soojadel mootoritel või rutiinseks kontrollimiseks külmadel mootoritel. Testimisvedelikku tuleb pärast iga kasutamist vahetada.
Osade arv sortimendis/komplektis | 2 Stck(pcs) |
Sisestades tootenumbri skänneriga või kui te ei tea pakendi suurust, jätke koguse väli tühjaks. Sellisel juhul määratakse pakkeühik automaatselt.
VVVV = 4 numbrit prefiksi numbri jaoks (pange tähele, et esimene number on praegu alati 0)
AAA = 3 kohta mõõdu 1. osa jaoks
BBB = 3 kohta mõõdu 2. osa jaoks
Näide artiklinumbri struktuuridest:
Näide 1: Kruvi mõõt 4 × 10 mm:
VVVVAAABBB
00574 10 (kaks tühikut 4 ja 10 vahel)
Näide 2: Kruvi mõõt 10 × 20 mm:
VVVVAAABBB
005710 20 (üks tühik 10 ja 20 vahel)
Näide 3: Seib siseläbimõõduga 6 mm:
VVVVAAABBB
04076
Näidatakse summaarset hinda pakendis oleva koguse kohta. N. PU 250 puhul näidatakse 250 tk maksumust ja PU 300 puhul 300 tk maksumust.
Hind hinnaühiku kohta:
Hind kuvatakse vastavalt hinnaühikule:
Hind 1 tüki eest
Hind 100 tüki eest
Hind 100 tüki eest